Letra The Red de Jaylib (Jay Dee & Madlib)

Letra de canción
Enviar a un amigo |

Otras canciones de Jaylib (Jay Dee & Madlib)

Song Scroller

Visitar letra | Letras de canciones
Color de fondo

Color de la letra

Copia este código y pégalo en tu blog o web para mostrar el song-scroller de Album Cancion y Letra

Califica la calidad de esta letra
Espere un momento...
Puntaje: 1,00/5. Total votos: 1

[Verse 1]
"Yo man you here dat you here dat shit man"
Like what the fuck is this
Hey look at this what kinda luck is this
(Haack) Uh Madlib and Dilla is the illest my niggaz
Only haters holler they can't feel us
Wanna get looser then we?
But just gonna be a looser to me and dilla(ha)
Killa, Talkin bout how you kill cops, you softer then a pillow
Backslapin' ya neck while you covered in rep?
cause you bluffin and you aint said nothin to spec?
Anyway i'm straight high off the trees
your girl don't wanna lie she's gonna get on a niggaz dick
Turn It up, y'all niggaz must be outta head
If ya sister made it up to the bed?
Tomado de AlbumCancionYLetra.com
[Verse 2]
(Jay Dee)
"Yo what was that you said right there what was that?"
Mr Leadway
Instant Replay
Instant Relay
Instant Mc, Producer, and DJ
I do this shit without a cell beeper or three way
Your coming off like like a G-lay?
Ay, Peace to A.G
Peace to Pete Rock, Diamond D, Peace to Sage
Oh that nigga Wildlight, Wildlife, Hannibal, Cannibals
"WHOOOP What else?"
Um, Male Facists, Womanizers, Nymphos, niggaz in disguises
" Ah What Else"
Fine Women that like Pretty Women Some Fuck Women Some Fuck Woman?
"Mostly Fuckin Women"
Y'all niggaz must be outta ya head if ya sisters made it up to the bed?