Letra Rock Of Ages de Def Leppard

Etiquetas:
Letra de canción
Ingles
Enviar a un amigo |


Otras canciones de Def Leppard

Song Scroller

Visitar letra | Letras de canciones
 
Color de fondo


Color de la letra

Copia este código y pégalo en tu blog o web para mostrar el song-scroller de Album Cancion y Letra

Califica la calidad de esta letra
Espere un momento...
Puntaje: 5,00/5. Total votos: 1


(Gunter glieben glauchen globen)

Alright, I got something to say, yeah!
It's better to burn out, yeah, than fade away
All right, ow!
Gonna start a fire, c'mon!

Rise up! Gather 'round, rock this place to the ground
Burn it up, let's go for broke, watch the night go up in smoke
Rock on! (rock on!) drive me crazier
No serenade, no fire brigade, just pyromania! C'mon
What do you want? What do you want?
I want rock 'n' roll, yes I do
Long live rock 'n' roll

Oh let's go, let's strike a light, we're gonna blow like dynamite
I don't care if it takes all night, gonna set this town alight, c'mon
What do you want? What do you want?
I want rock 'n' roll, alright!
Long live rock 'n' roll, oh yeah!

Rock of ages, rock of ages
Still rollin', keep a-rollin'
Rock of ages, rock of ages
Still rollin', rock 'n' rollin'
We got the power, got the glory
Just say ya need it and if ya need it, say yeah!
Ooh yeah! Heh-heh-heh-heh

Now listen to me
I'm burnin', burnin', I got the fever
I know for sure, there ain't no cure
So feel it, don't fight it, go with the flow
Gimme, gimme, gimme, gimme one more for the road! Yeah
What do you want? What do you want?
I want rock 'n' roll, you betcha!
Long live rock 'n' roll

Rock of ages, rock of ages
Still rollin', keep a-rollin'
Rock of ages, rock of ages
Still rollin', rock 'n' rollin'
We got the power, got the glory
Just say ya need it and if ya need it, say yeah!
Say yeah! We're gonna burn this damn place down!
Woo-hoo, down to the ground
Tomado de AlbumCancionYLetra.com
He-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he-he!